piątek, 12 stycznia 2024

MIAŁEM PRZYJEMNOŚĆ

 

MIAŁEM PRZYJEMNOŚĆ

 
W dniu 09.12.2023 roku bezpośrednio po Turnieju Zapaśniczym zorganizowanym w Suwałkach z okazji 20- lecia LMUKS „OLIMPIK” Suwałki udałem się wspólnie z Karolem i Łukaszem Łebkowskimi do Białegostoku, gdzie odbył się Międzynarodowy Turniej PODLASIE WRESTLING CUP. W trakcie turnieju miałem przyjemność przybliżyć przybyłym kibicom i gościom sylwetkę kolegi śp. Roberta Kwasiborskiego i jego przygodę z zapasami. Miałem też przyjemność wręczyć okolicznościowe wyróżnienia najlepszym obecnie przedstawicielom podlaskich zapasów – Arslanbekowi i Mairbekowi Salimov, którzy zdobyli w roku 2023 medale rangi Mistrzostw Europy i Świata w zapasach. Mam nadzieję, że jako przedstawiciel Zarządu Podlaskiego Związku Zapaśniczego sprawiłem odrobinę przyjemności zarówno rodzinie śp. Roberta, jak i wyróżnionym zawodnikom.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz